letectví a foto

Fotogalerie z nedělního programu Dnů NATO

14.04.2013 09:43

    Po několaka měsičním zpracovávání se mi konečně podařilo zpracovat všechny fotografie, které jsem vyfotil na Dnech NATO 2012. A v této souvislosti mě napadá krátká statistika. Celkem jsem na Dnech NATO 2012 vyfotil přes 27GB fotek, to je asi 2600 fotek. Vše jsem fotil do RAW formátu a následně zpracovával do JPG. Fotil jsem celkem 5 dnů. V úterý, čtvrtek a pátek jsem fotil přílety a v sobotu a v neděli hlavní program. Každý den jsem trávil čas na letišti a kolem letiště zhruba od 8 hodiny ranní do 7 hodiny večerní. Nakonec jsem ve fotogaleriích uveřejnil 343 fotografií. Doufám, že se Vám budou líbit.

 

    Fotogalerii z nedělního programu Dnů NATO si můžete prohlédnout kliknutím na následující odkaz.

 

  
Dna NATO 2012 - hlavní program neděle

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Přidejte Váš komentář

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

Kontakt

Petr Bílý - letectví a foto