letectví a foto

Fotky ze sobotního dne Dnů NATO 2013 dokončeny

04.10.2014 07:54

    Po dlouhé době jsem dokončil fotky ze sobotního dne Dnů NATO 2013. Fotek mám opravdu hodně a poslední dobou je nestíhám zpracovávat, tak se omlouvám všem, kteří moje fotografie očekávají dříve. Budu se snažit, abych fotky z celého leteckého ročníku 2014 zpracoval dříve. Určitě se můžete těšit na fotky z Aviatické pouti 2014, ze SIAF 2014 a ze Dnů NATO 2014.

 

    Pro mě osobně bylo nejlepší ukázkou Dnů NATO 2013 vystoupení švédského stroje SAAB AJS 37 Viggen. Osobně jsem ho viděl poprvé a opravdu bylo na co se koukat.

 

    

 

   

 

     Celou fotogalerii si samozřejmě můžete opět prohlédnout kliknutím na následující odkaz.

Dny NATO 2013 - hlavní program sobota

 

Vyhledávání

Kontakt

Petr Bílý - letectví a foto